sobota, 1 sierpnia 2009

transfery, bajońskie sumy

najpierw były wakacje. piłkarze odpoczywali w każdej z możliwych części świata, a scouci aka skejci pracowali w każdej z możliwych części świata... prezes troszczył się o pieniążki, tuląc każde euro, a zarząd z tych jego papierków przygotował mi budżet. ja także dołożyłem do klubowej kasy sprzedając Tavlaridisa, który popełniał mega klopsy, a miałb yć filarem obrony,ta- mistrz europy :D... Davida Saugeta oraz starzejącego się Landrina. za tę trójkę dostałem 10M E.

już 1 lipca do klubu zawitał Nicolas Plestan za 8M E - wraz z Goianem miał stworzyć ścianę nie do przejścia, oraz 18-letni talent z Villareal - Santos Moran(gówniarz tygodniowo kasuje 1 tys. E)..

tydzień później w Saint-Etienne zjawiła się mam nadzieję przyszła "gwiazda" klubu. Axel Witsel, bo o nim tu mowa to 20-letni wszechstronny pomocnik rodem z belgi.technicznie jest nie do ruszenia( CR7 może mu czyścić buty, a co)... skejci twierdzą,że może stać się klasowym kopaczem, ale ja wiem to na pewno.. pod moim okiem diament zmarnować się prawa nie ma .. dodam jeszcze,że panowie w kołnierzykach zgodzili się wyłożyć 17,5M E(mój najdroższy transfer w fm? hmm... kto wie..)

w sierpniu udało mi się dorwać mój najcenniejszy skarb. patrzcie:
scouci krzyczą, że John będzie kluczowym plejerem zespołu.. Panowie, nie trzeba być fachowcem,żeby to wiedzieć..
warto dodać, że w sierpniu także, ukradłem szesnastoletniego hiszpana Marcosa Marti Pani Marti-kochającej żony i matki. wraz z mamą Marcosa ustaliliśmy,że temu "złotemu" dziecku klub będzie wypłacał 75E tygodniowo na batony i chrupki..
ok. to tyle jeżeli chodzi o wieści z francji..wpadajcie często bo jest tu fajnie i atmosfera jest fajna, jest to blog z atmosferą, dla ludzi od ludzi jak matura dla maturzystów. nie mówię "tak", ja mówię "ja"... będzie 2 tydz. jak jestem urzędasem.piję kawe 3in1, czytam projekty od 9 do 13...

yo!.wpadnij zaś bo warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz