poniedziałek, 24 sierpnia 2009

"Twoja stara przyjechała tu na piha"

czeski vlak zawsze spoko..od lewej:szef bloga sean piii i jego uśmiechnięta dama sean piiii(kliknij w pikczer by powiększyć,magia neta sa sa sa)

to było zbyt szalone, za gorące.. nie wiem od czego zacząć tyle się działo, miliardy anegdot,żartów sytuacyjnych, żartów zwykłych, 42 i hruska, sean pi, bbob megan freestyles, pow pow pow, pingwin....

hruska to hip hop,hip hop to hruska..na zdjęciu zawsze trzeźwy bbob sean piiii,grande hruska

i chociaż line up najmniej powalał spośród ostatnich trzech lat to sam METHOD MAN by wystarczył.zobaczyć szczerze wzruszonego metha-bezcenne.. świetny term, mistrzowski koncert teta, black milk.. kila kela zjadł bladego krisa, zrobił mega show! propsuje tego angola. ale blady też swoje umie i potrafi...

"na kempie się je, a nie pije"

tak naprawdę to mógłbym spisać kilka stron o tegorocznym kempie,ale zakończe na zdaniu,które wypowiedziała moja kochana kobieta:
*MojeSłońceNajukochańszeNajpiększniejszeNajcudowniejszeNajwspanialszeIwOgóle+10Zajawki 13:20:40
i tak jak mi obiecałeś to była najlepsza impreza na jakiej byłam

mekka

nice to meet you. pow pow pow!!!
tam trzeba być, żeby skumać magię kempa!


spotkamy się za rok.będę tęsknił....

9 komentarzy:

  1. To jest prawdziwy rap! Najlepszy kemp! Hruszka rules jak Jay-Z i back jak Jay-Z za rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. ah! nawet zupa z tajemnicą była , hu hu hu.

    OdpowiedzUsuń
  3. staszka aka makłowicz aka nice to meet you24 sierpnia 2009 23:17

    idealne podsumowanie kempa, i nawet o moim ukochanym pingwinie wspomniałeś co mnie bułką z kapustą opluł;P;P mam nadzieje że ten rok minie bardzo szybko!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego Pan Bobek pije z mojego kubka???:)
    W Pardubicach spoko?

    OdpowiedzUsuń
  5. noo z flinstona--> to tylko na potrzeby zdjęcia
    w pardubicach chyba szczypior upadł na tory, ale ziomki zaraz go uratowały i była kupa śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przykro mi misiu ale bobek pił z tego kubka zupę szpinakową na wodzie gazowanej!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sie kubka czepiacie jak Nam wódki brakło...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. primator man, primator - nawet świru go nie pił

    OdpowiedzUsuń