czwartek, 27 sierpnia 2009

świeżynki vol.3" torae & marco polo - double barrel

album wypełniony po brzegi petardami. w tym momencie mógłbym zakończyć tę notkę... wydany w czerwcu tego roku (dlatego zaliczam jako świeżak) przez superfajny label duck down w całości wyprodukowany przez marco polo, który osiąga mistrzostwo w swoim fachu... sprawdźcie sobie krążek port authority albo kawałek "insane" na heltah skeltah tegoż producenta.. co do hs to zarówno rock jak i sean price pojawiają się na double barrel oraz lil fame z m.o.p., dj revolution obdarzył skreczami dwa numery, swoje zwrotki rzucili także guilty simpson oraz sam masta ace - goście wypadają świetnie... główną postać tej produkcji zostawiłem na sam koniec,a to dlatego ,że przez torae nie mam ochoty odtwarzać albumu w nieskończność.. wiem,wiem słucha się go dobrze, ale po pewnym czasie dla mnie wszystko zlewa się w jedną lekko nużącą całość - oczywiście mowa tu o nawijce,bo do bitów marco nie sposób przyczepić się z jakiejkolwiek strony.. klasycznie, nowojorsko z mocnym kopnięciem,yeah! chociaż sorry, nie siada mi wychwalany tu i ówdzie singlowy party crashers.. album świetnie kończy crashing down- spokojna kompozycja z saukratesem w refrenie.. lubię ten numer, jeden z lepszych na double barrel, ale ja się nie znam..

nota klepy: 3,6/5 - jak na razie najwyżej oceniony tegoroczny album przeze mnie "krytyka" oł oł,joł
bbob psychofan ostrego daje 2,5/5 - pewnie zraził się do torae po koncercie na kempie, ho ho
pa

2 komentarze:

  1. Początek płyty - genialny. Tytułowe Double Barrel niszczy! Co z tego kiedy później wchodzi singlowe Party Crashers, które to juz bombą dla mnie nie jest. Potem długo nic, aż wpadamy na kawałek danger i można lecieć do końca.

    Krążek robi genialne wrażenie na początku. Niestety po każdym odsłuchu coraz mniej chce sie jej sluchac. Oczywiscie bity miszcz.

    A Torae na koncercie - FA TA LNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najmocniejszy album tego roku. Jak na razie oczywiście. Numer z Saukratesem miszcz.

    OdpowiedzUsuń