niedziela, 26 lipca 2009

Urzędas wito

tak właśnie człowieku. od jutra tj.27 zaczynam praktyki .. w związku z tym nic się nie zmienia poza tym,że bede musial wstawać aż na 9 !! szalenstwo! ale przynajmniej brak notek z kariery będę mógł usprawiedliwić parzeniem kawy w urzędzie.. no wiecie - brak czasu...(ten pan na zdjęciu to nie ja, ooo nie ;p )

jem kukurydze z curry- jest to dobre.. sprobój Ty, Ty jak również i Ty

ostatnio zajarałem się kawałkiem z płyty Diamonda D o której zupełnie nie miałem pojęcia. "U Can't Be Me" jest kolejnym singlem promującym album wydany w 2008.. jaram się.. chociaż cała płyta dość nie równa to warto sprawdzić członka legendarnego D.I.T.C. biatch!! Diamond leci porządnie, bit solidny,podoba mi się to. track pod tym linkiem http://www.youtube.com/watch?v=8sdXUl3Nuq8...

aa i la coka po pierwszym odsłuchu dość średnia panie bobek.. może napiszę cos więcej jak mi się będzie chciało.o.

dobraa. czekajcie na wieści z Francji. pa pa.. a propos francji, tour de france wygrał Contador przed Andym Schleckiem i Armstrongiem,ale kogo to obchodzi?... ja się jaram i wcale nie jest to nudny sport,a komentarz wyrzykowskiego i jarońskiego uczy i bawi.. dobra, tyle..

2 komentarze:

  1. Świetne foto. Weź kompa do urzędy i tam odpal managera.

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz jestem winnym pokoju i nie mam tam dostępu do kompa,ale pani jest miła :D

    OdpowiedzUsuń