środa, 8 lipca 2009

Reaktywacja

Siema.. odświeżam bloga po ponad półtorarocznej przerwie.. trochę się tu zakurzyło więc trzeba zetrzeć syf i odciąć przeszłość grubą kreską , a w raz z nią fm2008 oraz moją karierę w Rzymie(swoją drogą nie pamiętam co się tam potem działo, chodź save na dysku się ostał)..

Już od dłuższego czasu mamy przyjemność grać w najnowsze dziecko twórców z albionu.. dużo się pozmieniało, kontrowersyjny tryb 3d itd... liczba zwolenników jak i przeciwników football managera 2009 jest podobna... lecz w tym miejscu nie mam zamiaru wieszac psów czy wielbić fm`a oznaczonego numerkiem 09.. w tym miejscu, na tym oto blogu będę starał się opisywać moją obecną karierę w Saint-Etienne (fcuk! tylko we francji można tak dziwnie nazwać miasto.zawsze muszę się posiłkować google przy jej pisaniu :P).. siedzę już ponad rok w tym SE, więc w następnym poście możecie spodziewać się krótkiej relacji z tego co się wydarzyło przez ten czas..

zapraszam zaś za parę dni jak mała miśnia odda mi mój egzemplarz fm`a pożyczony kontuzjowanej saszy ..

ciekawe czy ta zajawka na powrót do pisania to tylko słomiany zapał :P :P.. no cóż, przekonam się, a wy razem ze mną buaha ..
tyle.... :*

1 komentarz: