niedziela, 13 stycznia 2008

Sezon 07/08 w pigułce

Wcześniej wspominałem, że na początku będzie trochę chaosu, a więc przed wami mój pobyt w Lazio w telegraficznym skrócie

Sezon 07/08 zaliczę do najmniej udanych. W Serie A zajęliśmy dopiero 8 miejsce - co było porażką. Szczególnie irytowała mnie gra moich napastników - Rocchiego i Makinwy, którzy pudłowali wszystko co się dało. Obecnie żadnego z panów nie ma już w Rzymie.

W Pucharze Włoch odpadliśmy w półfinale po dwumeczu z Milanem (0:1, 1:1), wcześniej eliminując m.in. odradzający się Juventus.

LM - trafiliśmy do grupy z Liverpool`em, Lyon`em i Szachtar`em. Z grupy wyszliśmy raczej bez większych problemów( no może poza porażką 2-5 z L`pool) z 2 miejsca. Ale w następnej rundzie nie daliśmy rady ManU chociaż było blisko. (0-1, 1-1)

Transfery:
Sprzedaż czołowego napastnika do Chelsea - Pandev`a za 20.5 mln E wpłynęła pozytywnie na klubowe finanse, ale nie na wyniki. Za 5 mln E poszedł Mutarelli do Betisu.

Dzięki tak dużemu zastrzykowi finansowemu(czyt. transfer Pandev`a) kupiłem świetnego Palombo za bagatela 18,25 mln E co jak się później okaże było świetną inwestycją. Do klubu przybyli także Fernandez (10 mln E) oraz Mihelić (2,5) - obecnie obaj w pierwszej "11". Wypożyczenia: Almunia z Arsenalu i Ottl z Bayernu

Sezon zacząłem od tradycyjnego 4-4-2 co ewolułowało do 4-1-2-2-1. W końcowej fazie kombinowałem już tylko z tym drugim ustawieniem co w w przyszłym sezonie da mi "4-3-2-1".Ustawieniem tym gra do chwili obecnej z modyfikacjami w ustawieniach indywidualnych.



















To na razie tyle. Więcej o taktyce w trakcie obecnego sezonu( 2009/10)

1 komentarz:

  1. Dość ciekawa taktyka jeszcze takiej nie testowałem zawsze podstawa u mnie są skrzydłowi tutaj widzę preferujesz grę środkiem jak sie sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń