niedziela, 6 września 2009

a co płynie z Twoich głośników?- 6.09

okej, wiecie o co be więc lecimy z kolejnym podsumowaniem

1.devin the dude - devin wygrywa, rządził w tym tygodniu.. powolutku sprawdzam dyskografie tego artyst.. katowany album: waitin to inhale` - rewelacja!!! dla mnie lepszy od landing gear, któy i tak jest na wysokim poziomie jak wszystko od devina


2.moloko - tak właśnie.. moje osobiste odkrycie tego tygodnia, przyznam się... kiedyś tam słyszało się parę kawałków, ale teraz podszedłem do tematu poważniej..zaś się przyznam, jara mnie ten ich brytyjski trip-hop na tym cholernym things to make and do. ja mateusz czy jak tam mnie nazywasz polecam. ołł!! dzieki b-girl,że puściłaś mi jakiś nie pamiętam jaki numer moloko! muaa :*

3.wu-tang - a właściwie przewyjebana płyta niezawodnego RZY,producenta wykonawczego krążka,tak?.. na chamber music nie usłyszymy wszystkich "klanowiczów", brakuje method mana i gzy .. ale jak się słyszy resztę składu oraz np. masta ejsa, az czy seana piiiiiiiiii to można spaść z krzesła człeku!!! jaram się mega, obojętne czy jesteś fanem mrocznego brzmienia wielkiego Wu czy też nie, to będzie się podobać... jak to mawiał mój świeżo zaobrączkowany kolega Erv "tak czy tak", krótki bo krótki to jest to zajebisty album!!!

raekwon,bo wiadomo co dostaliśmy od kolejnego członka wu-tang clanu i na piątym miejscu uplasował się dżej zi ze swoim ekhm blueprintem 3- cały czas się przekonuje hova,daje Ci szansę, doceń to ;p!

i na deser aka wisienka na torcie "mega z dupy ranking wymyślony z nudów zupełnie po nic":

1.Devin The Dude 6pkt
Lauryn Hill 6
3. Erick Sermon 5
Chubb Rock&Wordsmith 5
5. Moloko 3 <--- nowość
Q-Tip 3
Redman 3
Bob Dylan 3
9. Wu-Tang 1 <---- nowość
MF Doom 1

dobranoc psze państwa.

1 komentarz: