niedziela, 13 września 2009

a co płynie z Twoich glośników? - 13.9

sry.. to był tydzień bardzo ubogi w wpisy.. dużo żyłem, byłem tu i tam,zupełnie nie mam weny.. dużo premier jak dj premier : hova, kris z buckshotem, raekwon i coś tam jeszcze co pominąłem.... przynajmniej czarnuchy dostarczają mi materiał do pisania!

a i dobre kino żyje, i ma się dobrze bo jest np. taki tarantino - wielkie propsy za bękarty wojny!

dobra, jedziemy z tym nudnym podsumowaniem ooooł

1. Quantic - gorący białas(no homo), człowiek orkiestra jak podaje lastfm.. po kilkunastu przesłuchaniach the 5th exotic podpisuje się pod tym stwierdzeniem wszystkimi kończynami.. ej jeżeli chcesz na chwilę odpocząć od hip-hopu,a nie chcesz uciekać za daleko to zanóż się w tym funkowo-downtempowo-chiloutowo-elektroniczno-triphopowym świecie! pięknie to gra!

2. KRS-One&Buckshot - bo survival skills, co nie ?!.. spoko album, naprawdę, będę mial przyjemność szerzej o nim pisać któregoś pięknego dnia, obiecuję.. kris w formie, brawo nauczycielu!.. brakuje petard,ale za to jest bardzo równo i spójnie czego ostatnio nie uświadczamy na rapowych produkcją..

3. Jay-Z - cały czas się przekonuję do blueprinta III.. wyjebałbym parę numerów ze środka krążka i byłoby elegancko(numer z j.cole jak joe cole to zło, prawda?)...na dniach dzwonię do shawn`a i powiem mu żeby nie brał bitów od timbo...i kanyemu też się dostanie za maczanie palców w paru brzydkich numerach... weź rób swoje west, pamiętasz colege dropout i late registartion?? do dziś się jaram, wiesz o co chodzi, nie był byś taki fajny gdyby nie te płyty o!.

dalej uplasowała się orkiestra wyżej wymienionego quantica,a mianowicie the quantic soul orchestra.. na piątym rae ze swoim "ob4cl 2"

tradycyjnie na koniec ranking dla hip-hopowych głów
"mega z dupy ranking wymyślony z nudów zupełnie po nic"

1. Devin The Dude 6pkt
Lauryn Hill 6
3. Quantic 5 ---->nowość
Erick Sermon
5
Chubb Rock&Wordsmith 5
6. KRS-One&Buckshot - 3 ---->nowość
Moloko 3
Q-Tip 3
Redman 3
Bob Dylan 3
11. Jay-Z 1----> nowość
Wu-Tang 1
MF Doom 1

ps. dziś sami debiutanci na liście, pani lauryn trzyma się dzielnie.. jigga zaczyna nisko...
w nadchodzącym tygodniu spodziewaj się większej dawki pierdół ode mnie czy jak tam na mnie mówisz, nie obiecuje!(ee na pewno o bękartach wspomnę coś więcej, nie obiecuję,ha)

kończę i będę tak dobry,że zamieszczę poniżej polski zwiastun inglorious basterds,który mógłbyś/mogłabyś sobie znaleźć w 5 sekund na joł tubie.. blog musi być nowoczesny, inni mają filmiki i ja też mam... niech się wolniej ładuje jak blokblog bobka konkurencji,pow ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz